Direktlänk till inlägg 20 april 2010

"kärleks brev."

Av Linn - 20 april 2010 21:46

Jag kopplade aldrig in tv-spelet jag fastnade här vid datorn och tittade runt på mina kära vänners bloggar.

Och eftersom jag gjorde det så hittade jag en hel del gulliga och roliga saker om mig där i. Och då ska jag självklart bli lite smörig som jag ofta blir nu förtiden har jag märkt.

Här kommer några av mina små "kärleksbrev"


Sofia Fransson, du är min bästa vän och min andra halva typ, kanske låter lite töntigt men det är precis så det är! Med dig kan jag prata om precis allting och du är mer som en syster för mig än en vän känns det som. Jag älskar dig väldigt mycket även om jag kanske inte är så bra på att visa det så är det faktiskt så.

Du är verkligen en underbar vän som man kan berätta allting för.

Att vi har mobbad varandra och sen blivigt så bra vänner det är nog ödet.

Jag är så himla lycklig att jag har dig tjejen. Du är bara för go.

Du är den som jag vänder mig till när jag är ledsen, glad eller arg eller vad jag än har för känslor! Du finns alltid till för mig, och jag hoppas att du vet att jag alltid kommer att finnas till för mig.
Du är en äckta vän och jag vet att våran vänskap den kommer att finnas för all framtid, det finns ingenting som kan hindra det.

Om vii så ska bo på en varsin sida av jordklotet(vilket jag hoppas att vi aldrig kommer att göra) så kommer du alltid att vara min bästa vän, och det går inte att ändra på.

Sofia du är underbar och jag älskar verkligen dig. <3




Isabell Pettersson du och jag har nästan precis lärt känna varandra men det känns som vi har känt varandra så mycket längre än vad vi har.
Du är verkligen en kanon vän som jag aldrig vill förlora.

Med dig är man alltid på bra humör och det känns så bra att alltid kunna skratta när man är med dig.

Jag känner mig trygg vid dig och hoppas att du gör det med mig med.

Eftersom våran vänskap ändå är ganska ny, så känner man sig lite osäker. Men jag hoppas ändå att våran vänskap aldrig kommer att ta slut.

För du är en RIKTIG vän Bella och det finns inte många som man kan kalla sina riktiga vänner än så länge har jag hittat två stycken och dem tänker jag faktiskt hålla mig fast vid.

Jag hoppas att vi alltid kommer att vara vänner gumman.

Du betyder verkligen jätte mycket för mig efter så kort tid.

Jag älskar att vi är vänner, det gör mig lycklig precis som du gör. <3




Jens Schoolin (hoppas man stavade rätt nu annars blir de pinigt) Du är min kärlek här i livet och det vet du.

Vet inte ens varför jag ska skriva om dig för du kommer inte att se det här ändå. Men jag gör det ändå bara för att jag älskar dig så mycket.

Du är så himla speciell, och jag är så himlans tacksam att jag fick dig i mitt liv. Du är personen som jag vill vara med hela mitt liv, du är personen som jag kommer att älska vad som än händer.
Du har verkligen fångat mitt hjärta! <3




Josefine min älskade syster. Du är bäst i världen det vet du va?

Du har alltid vart den som man ringt till vad som än har bekymrat än eller vad som än händer omkring sig så var det dig man skulle berätta det för.

Jag minns fortfarade den dagen då du flyttade till sthlm, ursch, trodde jag skulle gå sönder den dagen. Men jag överlevde ju, och det gick ju faktiskt bra.

Men vet du vad? Jag älskar dig.

Jag hoppas att vi alltid kommer att hålla kontakten, ibland så tvivlar jag på det för vi inte pratar så ofta längre.. Men sen kommer jag på mig själv med tanken på att vi är ju faktiskt systrar och klart vi alltid kommer att ha kontakten.

Förlåt att jag tjatar om napparna och det fortfarande ibland, men huvudsaken är ju att jag tycker om dig och det gör jag minsann.

Jag älskar dig så himla mycket! <3



Max miin kära lillebror. Finns det någon underbarare liten kille?

Han är ju bara för go. Han kommer där med sina små skratt och då kan man inte annat än att älska honom. Han skrattar ju verkligen med hela ansiktet och vem kan motstå det gulliga ansiktet?

Han är för söt han!

Vi brukar sova tillsammans och prata om jobbiga saker och skratta tillsammans. Oavsätt hur mycket vi än bråkar med varndra så kommer han alltid att vara världens bästa lillebror.

Jag älskar honom så mycket. <3

 
 
Soffan

Soffan

21 april 2010 07:41

Åh, vilken fin morgon jag jag fick när jag läste det här! Vi håller ihop, du och jag! Såklart! Älskar dig också, ju. Jättemycket! Idag kramas vi!

http://missbatman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards