Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Linn - 1 januari 2010 13:31

Gud vad krångligt och komplicerat allting verkar bli idag.

Allting blir bara tillvridet och irriterande tydligen.

Åh, vad trött jag blir på allt inklusive mig själv.

Jaja, vi får väl hoppas att det löser sig med allt, vilket det nästan alltid gör med. Så det ordnar sig nog, men ibland känns det bara som att man ska spricka av känslor, man kanske har för mycket känslor inom sig om allting som bara vill ut. Vad vet jag?


Undra om man ientligen blir sur eller om det handlar om att man har för mycket inom sig som man inte vet vart det ska ta vägen eller något i den stilen.

Ja det har jag tänkt på idag.


Vi får la se hur det blir idag.

Det handlar alltid om sånna här skit saker som vi blir "osams" om, jag fattart inte. Det känns som vi är tillbaka i det första stadiet av vänskapen, då när man bråkar om precis allting ni vet?

Jaja, hur som helst får vi hoppas att vi tar oss ur detta stadie väldigt snart.



Nu ska jag sluta skriva och hoppa in i duschen utifall att vi ska ses sen, så man inte står där då och inte har gjort någonting ännu.

Hejs. 

Av Linn - 1 januari 2010 12:37

Nu är det 2010, ett nytt år och ännu en ny start på året.

Igår åkte jag och Sofia in till Norrköping och gick på Hugos, det var faktiskt riktigt trevligt.

Vi träffade Sofias klasskompis Kim, hon verkade vara en trevlig prick tycker jag allt.

Ja, sen vet i fan vad vi gjorde riktigt, vi dansade lite och vi pratade och hade roligt, precis som jag ville ha det.


Jaja, nu ska jag titta klart på min film, jag ligger faktiskt och tittar på filmen "vuxna människor"


Idag fyller min kusin Adam år, grattis till honom! =)


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards