Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Linn - 23 januari 2010 21:14

Ja ni, nu har jag gjort allt jag skulle denna dagen.

Jobbat, pluggat lite och ätit mm.

Skönt att denna dagen är över nu!


Idag är det precis ett år sedan lilla Linus föddes och för precis två år sedan idag var jag på begravning.

Det är lite roligt med bloggen, för då kan man gå tillbaka i tiden och kolla vad man gjorde idag för ett år sedan lixom. Lite skoj sådär ..


Nu ska jag och mamma snart sätta på en film och duka upp med våra godispåsar.

Det ska bli mysigt.

Fast först ska hon titta klart på robinsson.


I morgon ska jag inte göra så mycket vad jag vet. Jag ska kanske plugga lite mer, sen ska jag hjälpa mamma med städningen.

Och sen så kommer Linus och Josefine hem med, det är riktigt trevligt.


Vill ni veta en riktigt rolig sak?

Jens kommer hit på Torsdag.
Jag längtar.


Hejs.

Av Linn - 23 januari 2010 11:43

Nu har jag varit och jobbat några timmar, och är hemma igen.

Har faktiskt varit ute med Minus med så duktig som jag är.

Jag borde nog göra iordning någonting att äta snart känner jag, jag börjar visst bli lite smått hungrig.


Sen måste jag sätta igång och plugga lite på teorin till körkortet, det är lika bra att passa på att göra det sånna här dagar då man inte har så mycket för sig.

Sen ska jag tillbaka till jobbet ikväll.


Jag som var så negativ till att jobba idag, hade verkligen inte lust med det, men det var inte så jobbigt när man väl var där och uppe och igång lixom. Men det är ju alltid det där att lämna sin säng så tidigt på morgonen för att gå till jobbet.

Nej det är ingenting som man är så sugen på alltid, men idag så gick det riktigt bra faktiskt, så jag är nöjd över min dag och hoppas att jag kan fortsätta att vara det idag.


Med tanke på att jag hade en så pass mysig dag/kväll igår med Sofia så borde jag överleva en plugg och jobb dag. Och i morgon kommer ju lilla Linus och min väldigt underbara stora syster hem, så då blir det full fart. Jag längtar så mycket efter dom. Synd att Mathias inte kan följa med för honom saknar jag också.


Nej men det är väl dags att gå och göra iordning någonting att äta så jag kan sätta igång och plugga sen.

Hejs.

Av Linn - 23 januari 2010 07:13

igår var jag och sofia som sagt på bio, den var väldigt bra den filmen faktist. Efter bion följde jag med hem till henne och tittade på den nya Wallander filmen, den var också bra faktist.


Så vi hade en riktig film mys dag igår vi.


Idag är det ingen vanlig dag inte, utan idag är det premijär för någonting som kommer att ske varje dag just på denna dagen. Gissa vad det är?

Jo lilla Linus fyller 1 år idag.

Grattis till honom.

I morgon kommer han och min kära syster hem, mysigt!

Ska bli roligt att dom kommer hem lite.


Nej nu måste jag skynda på lite, jag ska snart iväg till jobbet, kan vara bra om man är helt klar då.

Så ha en bra helg alla.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards