Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Linn - 24 januari 2010 17:07

Idag var jag och mamma på viberga.
Och helt plötsligt sådär säger jag till mamma  "Kan vi inte gå och titta på böckerna? Jag är sugen på att köpa en bok."

(ofta jag blir sugen på det)
Sen gick vi dit och tittade och då såg jag Michael Jackssons självbiografi, jag sprang ut och tog ut pengar och gick till kassan och köpte den.

Den kan man ju bara inte låta bli att köpa.

Så nu har jag läst sen dess.


Jag har övningskört idag med, både till Viberga och hem. Riktigt nice faktiskt. Jag klarade en bake utan motorstopp för första gången i mitt liv. Jag blev överlycklig.


Om ca 20 minuter kommer min syster, Linus och Göran hit. Vi ska äta taccos. Inte helt fel, för jag är döds hungrig.


Jaja. Nu ska jag sluta skriva, och se om det finns någonting jag kan hjälpa mamma med ute i köket.
Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards