Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Linn - 12 januari 2010 20:08

Just nu sitter jag på folkbladet, och jag känner mig för en gångs skull riktigt glad över att vara här.

Det nya lönsystemet kanske inte var så himlans dåligt ändå. hehe ^^

Jag har sålt nio tidningar idag.

Jag är stolt som tuppen !!


Nej nu måste jag smyga mig in till Sofia och störa henne igen. Förlåt Sofia för att jag stör så mycket idag. ^^


Hejs 

Av Linn - 12 januari 2010 17:08

Idag var första dagen i skolan efter jullovet.

Det var ganska jobbigt, men samtidigt ganska kul faktiskt.

Jag skrattade så att tårarna rann på Engelskan, fast åt vad minns jag inte riktigt. Men kul var det iaf.


Sen klockan tre så åkte jag till sjukhuset, och inga klocka svar idag heller. Dom sa att dom tror att det har påbörjats av en alergi och att det sen inte har lagt sig. Så nu har jag fått ännu en medicin som jag ska ta varje morgon och varje kväll, den ska då ta bort kliandet, och på så sätt ska jag troligen bli bra igen.

Sen tycker dom inet att jag ska söka för det på ett bra tag, utan jag ska ge det tid "det kommer gå över, och är inte farligt" som hon sa massor av gånger. Ja men det vet jag med, att det inte är farligt alltså. Men det handlar inte om det, utan det handlar om att jag blir galen av att det kliar överallt på min kropp och av att blöda stup i kvarten. INTE så roligt.

Jaja, vi får väl se hur det blir med denna medicinen och sen se hur jag ska gå till väga med skiten sen, om det inte har gett sig då.


Jaja, nu ska jag knalla iväg till jobbet snart. Inte så roligt i vanliga fall och ändå tråkigare nu när dom har bytt lönesystem. Detta systemet gyllar dom som säljer bra och gör oss som säljer lite mindre bra ändå sämre på lönebeskedet sen. Heller inte så roligt.

Nej men nu funderar jag starkt på att sluta på folkbladet. Tänkte prova nu i 2-3 veckor och se om det är lättare att sälja nu, för annars är det ändå ingen ide för mig att jobba kvar. Man känner inte så mycket på en 500-lapp mer i månaden lixom.

Nej men nu måste jag knalla. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards