Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Linn - 14 januari 2010 17:26

Nu har jag precis kommigt hem, jag och pappa har varit ute och övningskör lite.

Det gick faktiskt riktigt bra.

Jag är ganska stolt.


Sofia kunde inte vara idag, så jag antar att det blir att sitta och plugga teori resten av kvällen. Det är väl lika bra, när man ändå inte har något annat att göra.

Men först ska jag äta mat.


Hejs.

Av Linn - 14 januari 2010 12:09

Just nu sitter jag i skolan och har religion.
Har inget att göra här men jag sitter här så snällt ändå.

Skönt att jag hade sovmorgon i morse fram tills tio.


Igår satt jag och pluggade på teori väldigt mycket, ibland kan jag faktiskt vara ganska duktig, jag blir nästan lite stolt över mig själv.

Idag ska jag övningsköra lite med min pappa, får hoppas att det går bra.

Förhoppningsvis ska jag träffa Sofia en stund idag med, men det vet jag inget säkert ännu, eftersom hennes praktik börjar idag. Hon brukar vara ganska trött när hon har praktik, men vi får se.

Annars ska jag bara plugga och så på teorin idag med.

Jag måste göra det, för att klara av det.


Nej nu ska jag titta vidare. Kanske kan hjälpa Linda eller Alex med någonting. Vem vet?

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards