Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Linn - 6 januari 2010 00:35

Ja, igår var det då min födelsedag. Tack så jätte mycket till alla som ringde, och gav mig paket och som var här, och alla som skrev grattis.

Det är det där lilla som gör att man blir glad.

Jag fick en massa paket jag fick:

  • En almenaka av sofia
  • Vantar, halsduk och bh av Jens.
  • Pajform, decilitermått, badlakan, sju sorters kakor boken, pengar.
  • filmer och pengar av pappa,
  • pengar av mormor och morfar
  • pengar av morfar
  • This is it skivan med Michael Jacksson av Josfine, Mathias och Linus.
  • Pengar till körkort och studentkokboken av Göra,
  • Silver sked av Lena, kjell, viktor och Adam.
  • Coca cola glas och choklad av min kära bror.
    mm.

Ja det var en riktigt trevlig dag, med tårta och kyckligsallad på köpet!


Idag har vi haft en riktigt tv:spels dag. Sofia har varit här med oss och spelat super mario, det var roligt och så.

Jag undrar hur länge Jens kommer att stanna hos mig denna gången, vi hoppas på dunder länge. Det är faktiskt mysigt när han är här. Då har man någon att prata, skratta och mysa med när man vill lixom. Det bästaste är att han accepterar om man bara vill vara tyst och inte säga någonting på flera timmar. Det tycker jag är skönt.

Idag har vi inte pratat så mycket med varandra, och när vi väl har pratat så har vi mest gnällt på varandra. Men det är mest mitt fel, jag har inte varit på så bra humör idag efter mitt samtal med mormor när jag blev ledsen och så.

Men jag tror han tycker om mig ändå., eftersom jag är bäst.

Nej vars, men han ler lite just nu iaf.


Jag undrar vad som kommer att hända och ske i helgen och så, mer än att jobba då.

Jag hoppas att inte Jens åker hem innan helgen, annars kan det nog bli lite tråkigt. Sofia ska ut på krogen och röja i helgen, så henne ska jag inte umgås med. Men jag överlever ändå!

Vi får hålla tummarna på att Jens aldrig åker hem, det skulle vara det bästaste!


Nej, men nu måste jag sluta skriva Jens tar ju över mitt tv:spel. Inte konstigt att vi förlorar hela tiden. haha. Nej vars, det är typ bara han som klarar banorna, och det skryter han om kan jag lova er.


Jaja, ha det så bra.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards