Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Linn - 31 januari 2010 18:49

Så var det Söndag igen.

Vilket innebär att Jens har åkt hem.

Denna vecka har jag haft sälskap hela veckan.

Först josefine och Linus tills i torsdags och sen kom jens på torsdagen och stannade tills idag.

Det tycker jag om. När det är liv och rörese runt omkring mig hela tiden.


Denna vecka kommer att vara jobbig känner jag på mig, fast ändå lite rolig.

I morgon börjar jag på praktik och det håller på tills på Torsdag för på fredag är jag ledig. Så jag ska åka till Örebro på Torsdags kväll, eftersom vi ska åka till hans mamma på fredagen och lördag blir det ullared och grejer. Nice nice.

Men, det är en sak som tynger mig och det är det där med att jobba på folkbladet på tisdag och onsdag plus alla tidiga mornar som blir nu.
Det känner jag mig inte taggad inför, men annars blir det nog trevligt !!


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards