Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Linn - 13 januari 2010 20:19

Idag sen klockan 4 tills precis alldeles nyss kanske 5 minuter sen, så har jag hållt på att plugga teori inför körkortet.

Jag fick ganska många rätt nu sista gången.
Men det kan vara att allt bara sitter där för stunden, ska göra ett i morgon i lungn och ro och se hur det går då.
Vi får hoppas på kalas bra iaf.



Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag är helt död efter allt puggande inatt och idag. Så sov dags snart. hehe.


jaja. hejs.

Av Linn - 13 januari 2010 08:56

Idag är jag trött, idag är jag död.

Ursch vad trött jag är.

I kväll får jag verkligen inte vara uppe lika sent.

Men ikväll är iofs inte paradise hotel som stör mig, men ikväll kommer ändå mina körskole böcker ligga där på skrivbordet och störa mig.
Det gjorde dom inatt, dom nästan hånade mig för att jag hade pluggat så lite. Så jag började plugga mitt i allt.

Ja det är väl bra iofs, men hallå?

Jag har skola nu, då kan man inte vara uppe så sent Linn.

Nej jag får både skälla och peppa mig själv till pluggningen. ^^ Lite komiskt.


Idag ska jag gå klart i skolan, sen ska jag hem och sätta mig med körskoleböckerna och verkligen plugga, plugga, plugga. Jag ska klara det. Det är väl iofs ett tag kvar tills jag har mitt teori prov, (eftersom jag har långt kvar innan jag kan göra den) Men jag vill ändå vara förberedd och kunna det mesta i god tid. Bättre att plugga lite hela tiden så man verkligen kan det, än att plugga på barra någon vecka innan provet.

Jag är smart! Ibland iaf. *


Nej nu ska jag sätta mig hos Linda och Alex och se hur det går för dom med deras religion uppgift. Jag fick vg på både provet och uppgiften som jag hade i relgion innan lovet. Nu är jag glad. Det innebär att jag får vg i kursen. Inte helt fel faktiskt.



Have a nice day.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards