Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Linn - 26 januari 2010 21:05

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, men det blir inte så mycket tid över till det när man har sin syster och Linus här på besök.

Linus går jätte mycket och leker och är rolig.

Josefine hon är bara allmänt söt.

Ja det var väl det.

Idag har vi haft lite kalas för Linus, så pappa har varit här och fikat och sådär.

Så det har varit riktigt trevligt.


Idag har jag haft körlektion, det gick väl inte så jätte bra jag hade annat i tankarna och vara orolig för. Men det gick lite bra iaf.

Nu har jag körlektion på Torsdag igen, då ska det väl gå bättre får vi hoppas.


Annars har det inte hänt så mycket mer.

I morgon får man veta säkert, jag längtar tills man ska få det slutgiltiga beskedet så man vet om man ska vara rädd eller inte mer.

Ja, men nu ska jag sluta skriva och bara vänta på att paradise hotel ska börja.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards