Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Linn - 8 januari 2010 12:07

Idag är jag väldigt frusen, förkyld och trött. Men det får man ta och lägga undan en stund eftersom min bror fyller år idagens.

Han blir hela 12 år idag. Det är inte varje dag man fyller år så därför är det extra roligt.


Det är så himla roligt att ge honom presenter med för han blir så himla glad för allting. Han uppskattar verkligen allting, även det lilla. Det gillar jag.


Nu sitter jag vid mammas dator, Mamma står i köket och ska börja göra iordning inför kalaset, max och min älsklings Jens sitter vid tv:n och spelar tv spel såklart. Max fick ju nått nytt idag. Så nu är Max överlycklig, det var det han önskade sig mest av allt. Och Jens blev nog också lite glad, det ser så ut iaf. hehe.



Nej nu ska jag ta och hjälpa till lite, om det finns något jag kan hjälpa till med!

Så ha en bra dag alla snygga.

Hejs.



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards