Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Linn - 3 januari 2010 02:08

Detta har varit en riktigt lång dag ska jag säga er.

Jag började dagen med att åka in till Norrköping och handlade lite nödvändiga prylar, så som hårspray, hårfärg mm.

Sen köpte vi thai mat som vi åt när vi kom hem, riktigt mummsigt.

Sen har jag och min bror inte gjort mycket mer än att spelat super mario, vi har gjort några pauser för att hjälpa pappa med tvätten, och en när jag och pappa såg på en film på en och en halv timma.

Annars har vi varit som fastklistrade framför tv:n hela dagen/kvällen/en stund på natten (fram tills nu) med att spela super mario.
Vi är nog nästan proffs på det nu, vi är på sista välrden.

Där är det inte lätt ska jag säga er, men vi kommer nog att klara det förr eller senare.

Och nej ni behöver inte vara oroliga, vi har inte spelat oss fram från värld 1 till 6 på en och samma dag, så duktiga är vi icke.



I morgon kommer lilla Jens hit, jag längtar faktiskt.

Men mest av allt längtar jag tills på Måndag då fyller jag år. Jag undrar vad jag kommer att få, riktigt spännande faktiskt.


Men hörre ni, nu äre sova som gäller...hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards