Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Linn - 11 januari 2010 20:05

idag har jag hunnit med en massa saker. Jag har färgat håret, jag har ringt runt till tre olika ställen, jag har skrivigt ett cv, jag har varit på banken, jag har umgåts med Sofia, jag har varit på möte på folkbladet, jag har diskat och varit ute med Minus.

Plus att jag har handlat hem lite mys till mig och min bror.

Nu ska vi sätta oss och titta på sex and the city fram tills klockan tio då han får gå och lägga sig och jag ska fortsätta myset ännu en timma framför paradise hotel. Det blir allt bra nice det.


I morgon är det dags för det gamla vanliga rutinerna. Både skola och sjukhuset. Allt börjar kännas som en vanlig rutin..


'Nej ni, nu ska jag mysa. Hejs.

Av Linn - 11 januari 2010 10:42

Idag är sista dagen på lovet.

Nu är det snart dags för de vanliga rutinerna.

Så idag är det ett litet möte på folkbladet, inte så roligt men ett måste.

Det känns som jag har massor att stå i idag, fast det har jag ientligen inte.

Men snart ringer sjukhuset upp mig, får väl se när jag får en tid denna gången.

Sen är det mötet ikväll, sen ska jag väl försöka färga mitt hår med.

Ja, det var väl allt.

Sen ska jag försöka att få tag på en omöjlig människa, men jag är inte den som ger upp i första taget.

Sen ska jag umgås med Sofia idag med.
Ja det var allt. Det var väl inte mycket att komma med direkt.


Ursch, jag drömmde så hämskt inatt. Inte alls roligt, jag drömmde att jag fick lägga ut 50 000 på mitt körkort, sen skulle jag och Jens flytta ihop och vi flytta in i världens ruttnaste lägenhet, det var råttor överallt.

Ja, det var inte alls trevligt. Så himla snuskig lägenhet.


Jaja, nu ska jag faktiskt försöka få tag på den omöjliga människan ännu en gång, har bara ringt 30 gånger idag. ^^


Hejs.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards