Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Linn - 2 januari 2011 16:21

Jaha, då var det nytt år då.

På nyårsafton så var vi hemma hos min pappa och Göran var där också. Det var en riktit trevlig kväll.

Sen igår hade vi mys dag i pulkabaken, och sen hem till pappa på kvällen och käkade stek. Riktigt mummsigt.


Sen kunde vi inte somna igår, så vid halv 5 tror jag att vi släkte lampan, eller var det ändå senare?
Ja, hur som helst. Så idag är vi väldigt sega och trötta.

Men vi är duktiga ändå, vi har tvätt eftermiddag så vi springer upp och ner till tvättstugan var och varannan timma i stort sett. hade en hel del tvätt att ta hand om idag faktiskt.

Nu står min karl i köket och lagar kött soppa. Ja, det är så det ska vara. Mannen i hemmet ska laga mat. hihi.

Ikväll sen ska jag hem till Sofia och mysa, där är det mys stämning bara man kommer in inanför dörren, hon har ju öppenspis och allt.


Sen har jag ju som standard att skriva grattis till alla som fyller år. Och därför måste jag ju säga grattis i efterskott till min kusin Adam som fyllde 18 igår.

Och på tal om födelsedagar så måste jag bara påminna alla om att jag fyller faktiskt 20 på Tisdag! =D hihi.


Jaja, dags att hjälpa till att duka fram till maten kanske.

hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards