Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Linn - 14 januari 2011 09:49

Här sitter jag en vanlig fredags morgon och är vaken trotts att klockan bara var halv tio när jag vaknade. Lite roligt, har inte vaknat innan tolv någon annan dag. Men det var skönt att komma upp.


Igår kväll ringde min mamma och berättade att jag och gullan på mammas jobb hade fått dagens ros av en dam, sist vi jobbade tillsammans, Det är inte var dag man får det, så man får passa på att skryta medans man får det. =) hihi.


Igår hände de inte speciellt mycket annars, jag var duktig och städade och tvättade. Och Jens var duktig och plugga teori och laga mat.

Inatt vid typ halv 12 fick vi ett ryck, vi var bara tvungna att baka en sockerkaka, så det började vi göra mitt inatten. Den blev god, vi blev FÖR mätta.. Men vi lever. Har bara lite ont i magen.
Vi åt dock inte riktigt upp hela, resten slängde vi. ^^


Idag ska vi till Örebro, vi ska fira jul med hans pappa och dom. Det ska bli trevligt.
Får väl se vad som mer händer i helgen.  

Ja, hur som helst så blir det nog en trevlig helg.

Nu, måste jag faktiskt diska och greja efter baket igår, sen ska jag duscha och bli fin tänkte jag.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards