Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Linn - 30 januari 2011 17:53

Nu var det söndag igen. Skönt.

Inatt är dewt min sista natt på nattpatrullen för denna omgången.

Ganska skönt faktiskt.


Idag har vi bara slappat, jens försökte sig på att göra mågon sås förut till maten,, den blev inte ätbar, men det var roligt ändå.

Nu blir det bara att titta på tv och ta det lungt innan man ska iväg och joba igen.
Det blir nog en trevlig natt även inatt skulle jag tro =)


Ja, dt var väl allt jag hade för idag, inte mycket att komma med, men ändå.

Hejs.

Av Linn - 30 januari 2011 00:27

Idag gick jag och Jens hem till pappa och käkade mat och planerade våran semester som vi förhoppningsvis ska kunna följa med på bara vi har hundvakt till min lilla Molle.

I så fall kommer vi passera 21 länder, och det vore bara helt underbart.

Jag hoppas verkligen att vi hittar någon lämplig till Molle så vi kan åka.

Hunddagis är ju helt uteslutet, eftersom han inte går ihop med andra hundar.

Ja, vi får väl se hur det blir.

Men jag måste ju veta inom en månad så jag kan ringa chefen och säga att jag inte kan jobba hela sommaren.

Men som sag, det skulle bli helt underbart om vi kunde göra detta.


Nu sitter jag på jobbet, det är min 4:de natt, bara en kvar sen. Ska bli ganska skönt faktiskt. Det börjar kännas i kroppen att man jobbat några nätter här nu. Men det är ganska roligt att jobba också. Man behöver nästan edt för att inte bli knäpp i skallen känner jag. ^^


Nästa vecka blir det fullrulle.

arbetsförmedlingen, sjukan, fira Jens gånger 2 och förhoppningsvis åka till stan och handla lite plus en bio skulle inte sitta helt fel. Ja, vi får väl se när veckan kommer närmar inpå.

Måste försöka träffa min ängel  Becca också. =)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards