Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Linn - 25 januari 2011 19:52

Idag har vi varit och storhandlat på lidl. Nu har vi allt hemma, ALLT !

Nästan iaf.

Vi har iaf allt till Jens födelsedag, plus till Jens kalas nästa lördag. Sen har vi lite annan mat som vi ska äta nu i veckan och så.

Gillar att storhandla och man ser hur full kylen blir.

Det värsta är att vi glömde brödet vi hade betalat för i affären. Inte roligt.


Sen har jag faktiskt stått för matlagningen idag. Min bror kom hit och käka idag eftersom pappa har vart på möte hela dagen. Så jag bjöd på makaronigryta. Riktigt nedrans gott blev det.
Så pappa fick till och med lite mat med sig hem. Snälla vi är.


Annars har vi väl inte gjort mycket mer idag. Spelat lite jkort och haft det allmänt mysigt.


Vi satt också och pratade om i sommar, Jag och Jens skulle vilja följa med pappa och max på deras semester iår. Men, jag har ju min Molle. Det är ingen som vill vara hundvakt åt honom i 2-3 veckor. =/ Tyvärr.

Så, antar att det inte blir någon semester. Men det hade vart roligt.

Säg till om ni vill vara hundvakt!

Ni får honom under semester veckorna. Plus bajspåsar och hundmat på köpet! haha.

Han gillar inga andra hundar, bara så ni vet!


Jaja, nu ska jag sluta skriva och titta på tv med min underbara Jens.


ps.  Grattis Mathias som idag fyller 35 år! =D

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards