Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Linn - 12 januari 2011 11:16

Igår gjorde jag faktiskt inte mycket alls. Var helt död eftersom jag gick av då.

Jag diskade inte ens efter maten, slarvigt Linn slarvigt.

Jens var duktig och lagade fisk och ungspotatis och en väldigt god sås.


Idag ska jag göra lite mer nytta. Ska snart ta tag i disken sen igår, sen ska jag göra mid iordning och så.

Sen ska jag iväg till butiken där de har autlet på gardiner. Efter det ska jag träffa sofia och gå til banken, arbetsförmednligen och massa andra ställen.

Ska väl helt enkelt ta igen efter igår typ!!

MÅSTE köpa present till Jens farfar med... =O Får bli något från systemet.

Så Jens får vara lite ensam här hemma idag, men det kan han behöva så han får plugga på teorin i lung och ro..


I helgen ska vi till örebro och fira jul med jens familj, och sen ska vi väl träffa lite av hans kompisar också antar jag.

Det blir nog bra.


Nej, nu väntar frukosten på mig.

Måste ju komma igång lite här hemma!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards