Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Linn - 7 januari 2011 14:42

Idag har vi varit duktiga minsann. Har vart och handlat hem en jäkla massa mat.

Men det blev inte så fasligt dyrt ändå.

Sen har jag även handlat på systemet för första gången.


Nu har jag precis tvättat håret, sitter här och äter mellanmål (ett äpple) Ska väl snart börja göra mig iordning.


Ikväll ska vi hem till Sofia och äta mat och dricka lite. Mysigt ska det bli faktiskt.

Sen ska vi väl en sväng till kristallen, antar att det blir att spela på automaterna!?! Det är ju det Sofia och jens gör på krogen typ! hihi ^^


I morgon fyller min kära bror år, han blir faktiskt 13 år. Så då ska vi hem dit på kalas och äta gott och så. Trevligt trevligt. =)


Nej, nu ska jag sluta skriva och återgå till mitt liv, vilket innbär en tjatig pojkvän! =P Haha.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards