Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Linn - 27 januari 2011 15:09

Hej hopp.
Första natten av 5 är avklarad. Skönt!

Det gick faktiskt riktigt bra också, bättre än förväntat så jag är nöjd, riktigt nöjd.


Jens står nu i köket och lagar mat, duktiga han.

Är super hungrig, kanske måste ta något litet innan, vaknade ju för bara 15 minuter sen. Så kanske vore gott med lite frukost innan maten.


Jaha, idag får alla och med andra ord min  mamma sina domar  på jobbet. Nervöst.
Anatar att stämningen på jobbet inte kommer att vara på topp inatt, ifall någon fått ett besked de inte gillar lixom.

Jaja, det ska bli trevligt att jobba iaf.


Svar till Lenas frågor:

Jens tandverk är bättre, han fick ju lite smärtstillande tabbleter och sådär. Så tar han dom har han inte ont, men annars har han det.

Så det får bli ett tandläkarbesök till sen när medicinen är slut, så han kan dra ut tanden också. Det är ju troligen ett hål i den med, eller det ser så ut iaf.

Jens fyllen 22 år den 1 Feberuari. Så då blir det lite kalas igen. Trevligt. =)


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards