Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Linn - 16 januari 2011 23:33

Idag saknar jag min pappa. <3

Var väldigt länge sedan jag träffade honom nu. Så i morgon när vi kommer hem från Norrköping blir det allt att ta en promenad bort till pappa och umgås lite. Min älskade pappa. =)

Om han nu orkar träffa oss vill säga eftersom han är ute och jobbar inatt.


Det är en helt annan sak med mamma, vi träffas ju lite då och då. Har blivigt lite besök där hemma med våfflor och möblering och lite så. Sen träffas vi på jobbet och som idag när vi skulle handla tillsammans. 
Ja, det blir minsann ganska ofta ändå.


Men jag saknar inte att bo hemma faktiskt. Det trodde jag alltid att jag skulle göra, men nepp. Jag har det helt underbart här borta i lägenheten med min underbara pojkvän. =)

Men det tar tydligen tid att vänja sig av att inte träffa mamma och pappa så ofta som man gjorde innan.

Fast det kan jag tänka mig att det alltid kommer att vara. Sån mamma och pappa gris som jag är.


Nej, nu ska jag lägga mig och sova. Är helt sjukt trött men är tveksam på om jag kommer att kunna sova.
Hatar när det blir så.

Hejs. 


ps. saknar min bror med. Så det nästan gör ont. =O  Ialla fall ibland, och idag är det tydligen en sån dag.

Av Linn - 16 januari 2011 18:39

Åhh är helt jävla seg i huvudet!!!!

Ska man aldrig återhämta sig från Fredagen helt eller?

haha. Illa! Men det var säkert kul ändå!


Ikväll blire mys kväll med Jens. Vi ska se bones nu vid 8, sen efter det ska vi titta på solsidan på tv4 play... =) Mysigt som tusan...

Sen måste jag leka smart och peppande så Jens pluggar teori... Får nog bli att hjälpa han lite också, så därav att jag måste vara smart.


I morgon har jag minsann lite att stå i.. Ska ringa lite samtal runt om. Sen efter det blir det in till Norrköping och vara där ett tag undertiden jens gör sitt teori prov därinne.
Den här veckan alltså, känns som jag har hur mycket som helst att göra.

Jobba, arbetsförmedlingens möte, köra jens till teorin, köra jens till uppkörningen. Och sen är det en del andra grejer med.
Ja, det blir en hel del som ska göras denna vecka. Fast det är iofs ganska skönt också, att det händer lite alltså.


Jaja, nu ska jag sluta skriva, ska istället ta på mig mysbyxor och krypa ner i soffan en stund. Är fruktansvärt seg.

Av Linn - 16 januari 2011 10:38

I Fredags så kom vi till Örebro. Var hemma hos Jens pappa och hade det trevligt, och sen på kvällen drog vi över till hans kompisar. Dom hade dock dricka i tankarna, vilket inte vi hade tänkt oss.
Vi hade inte käkat något sen frukost, förutom lite fika när vi kom fram hit då.

Men jag och Jens köpte oss en lite hamburgare och sen drog vi igång med teuqila och drinkar och cider och grejer.

Ja, det var väl inte sådär jätte bra kanske.

Det blev dyrt och fruktansvärt runt under fötterna.

Vi kom till slut hem med taxin vid 3 tiden.

På natten hade jag min värsta natt någonsin, fick springa upp och ner till toan, plus att jag hade min fyllefrossa. Ja, fy fan.


På morgonen på lördagen fick jag uppleva den värsta baksmällan någonsin. Trodde knappt jag skulle kunna ställa mig upp. Men jag tog en panodil och överlevde trotts allt. :P

Sen drog vi in till Marieberg och köpte de sista julklapparna. Vid 3 tiden kom jens farmor och farfar hit. Vi åt tårta för att fira mig som nydligen fyllde år. Jag fick paket också..  =)

Sen efter det börjades julklappsutdelningen. =)

Sen blev det spela poker alla gick in med en 10 var, och vi började väl kanske spela vid 5 tiden.

Vi halv 8 tog vi en paus för att käka taccos. Sen fortsatte vi.

För att det var första gången jag spelar poker gick det riktigt bra. Men det räckte inte riktigt. Så förlorade min 10, men det gjorde jens med fast innan mig. hihi.

Vi satt och spelade till halv 1 någon gång innan det var klart.

Ja, det var en väldigt rolig och trevlig kväll måste jag säga.


Idag händer det nog inte så mycket, jag sitter vid datorn och jens bara sover. Precis som vanligt.

Vi ska åka hem vid 2 idag, så man hinner inte göra så mycket.


Borta bra men hemma bäst som man brukar säga.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards