Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Linn - 3 januari 2011 14:34

Nu har jag och Jens vart iväg och handlat hem maten och grejerna till tårtan tills i morgon.

Tårtbottnen står nu i ungnen och Jens tyckte att det var så roligt att baka så nu håller han på och gör muffins mitt i allt också.

Ja, nu är det full rulle här hemma med bakning och sånt.


Jag får knappt hjälpa till så jag sitter här ute i vardagsrummet och lyssnar på James Blunt. En underbar man det där!


Hejs

Av Linn - 3 januari 2011 10:07

Trodde inte att jag skulle kunna somna igår. Men klockan blev 1 och jag somnade som en stock. Skönt, otroligt skönt!

Sov ända till kvart över 9 då min mobil ringde, tröck visst av och har inte en aning om vem som ringde. Men ajja, dom ringer väl igen om det var viktigt!


Seg som tusan är jag och Jens sover. Han var nog uppe mycket längre än mig i natt skulle jag tro.

Idag ska vi iväg och handla till mitt lilla kalas i morgon. Det ska bli trevligt faktiskt.


Jaja, nu ska jag ta mig en titt på alla kläder som hänger utspritt i hela lägenheten och förhoppningsvis kunna plocka ner åtminstone hälften av allt!!


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards