Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Linn - 20 januari 2011 18:10

Det blev visst en dag av denna med. Har hunnit med en hel del faktiskt.

Vart på arbetsförmedlingen på jordens tråkigaste möte. Hoppas inte det blir fler sånna i grupp. Trodde jag skulle dö, skit trist.

Sen efter det kom manma och hämta mig för vi skulle på jakt efter paket och mat.

Gullungen Linus fyller ju 2 på Söndag, så vi ska till sthlm på Lördag och fira honom. Så nu är presenterna inhandlade. Sen köpte vi lite mat också.

När jag kom hem började jag och Jens laga mat, jag åt och var nöjd.

Gick dock inte lika bra för Jens (han har så ont i sin tand)

Men jag åt och var nöjd.


Nu har jag precis rättat till mitt cv och personliga brev, för att det ska vara klart tills jag ska till arbetsförmedlingen nästa gång.

Nu blir det snart att titta på film och så.


Hejs.

Av Linn - 20 januari 2011 09:54

Idag sprider Jens dålig energi omkring sig. Men det får han göra efter denna dagen. Tandvärk har han också.

Stackarn.


Ja, idag blir det arbetsförmedlingen, och handla lite. Det är allt.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards