Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Linn - 5 januari 2011 14:36

Igår fyllde jag år och hade en underbar dag.

Maten blev riktigt god, och tårtan likaså.


Fick en massa presenter,

Av Alex fick jag en chokladask, cigg och lök.

Av Jens fick jag drinkmixar och lite annan alkohol.

Av Sofia fick jag en bok "rainars dagbok" (tror det stavas så)  och ett hjärta som man kan hänga upp där det står "Världens bästa vän" på.

Av mamma fick jag michael jackssons skiva och pengar.

Av pappa och max fick jag en hel hög med filmer och pengar.

Av Jossan, Mathias, Göran och Linus fick jag en damsugare.

Av morfar fick jag pengar.

Av mormor och morfar fick jag pengar.

Av min moster och hennes familj fick jag en sked.


Jag hoppas att jag inte har glömt att skriva upp något nu. Jag är hur som helst väldigt nöjd med min födesedag och alla pressenter. Tack så jätte mycket för allt. =)


Idag har jag varit hemma hos Becca på förmiddagen, har varit ute på en långpromenad med Casper. Och sen nu har jag och Jens vart iväg och handlat hem lite mat.

Nu ska jag snart sätta igång och vara duktig och damsuga och skura golven och diska upp efter igår. Kan behövas!


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards