Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Linn - 31 januari 2011 18:37

Idag är nog fan i mig den sämsta dagen jag vart med om.

Negativ sak på negativ sak hela tiden.

Jag tänker inte gå in på det mer än så. 

Men jag är jävligt ledsen och besviken. Man ska tydligen inte hoppas och lite för mycket på någon/något, inte ens sig själv.


Jaja, men det är bara att ta nya tag och bli glad igen. Men det får bli i morgon. Idag tillåter jag mig själv att vara ledsen och må dåligt.
Men i morgon blir det andra bullar.

Plus att vi ska fira Jens då med =)


Hejs


Av Linn - 31 januari 2011 14:09

Fy fan vilken jävla helvetes morgon jag har haft.

Jag och Jens råkade försova oss rejält i morse, vi vaknar klockan kvart i 1, han hojtar ut, "skulle inte du till arbetsförmedlingen"

Jag- "Jo, men vad är klockan. "

Han- "10 i 1."

Jag skulle vara där klockan ett, så jag bara rusar upp och slänger på mig kläder, hade knappt tittat mig i spegeln när jag sprang iväg.

Men jag lyckades ändå vara där 5 över ett.

Var inte speciellt jätte roligt att vara där, men ändå.

Nu är jag hemma och äter frukost, ska snart iväg till sjukhuset också.

Sen ska jag och Jens iväg och handla lite igen.


Jaja, nu är det dags att göra mig klar tills jag ska åka.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards