Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Linn - 3 februari 2013 13:43

Ja den helgen har varit riktigt bra!
I Fredags natt satt jag på Facebook och chattade med Sofia.K, och både hade tråkigt så vi bestämde oss för att ta oss en tur till stan och gå på promenad. Så vi åkte väl in vid halv 12, och kom hem typ halv 2.
Massor med skratt och tokigheter blev det den kvällen.. :)

Igår hade vi besök av Jens hela familj. Blev massa fika och mat! Har dock hur mycket fika som helst kvar, vet inte vad vi ska göra med allt!?!

Och idag ska jag snart sätta igång och tvätta, och ikväll kommer Sofia hit. Vi ska köpa mat och bara mysa!!

Vet ni vad jag tror? Jag har ju oroat mig så för hur allt ska bli.
Nu oroar jag mig inte längre, jag är förväntansfull och längtar efter vad som kan komma att ske!
Ska inte stressa fram något!
Jag ska fokusera på att bara vara och ta dagen lite mer som den kommer. Och ha roligt så ofta jag kan!
Men självklart är det lite skrämmande också, men jag är mest förväntansfull.
Hur det än blir kommer jag aldrig att vara ensam!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards