Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Linn - 13 februari 2013 20:11

Ursch i morgon är det alla hjärtans dag.. Kunde ju inte ha varit mer deprimerande.. Eller Ajuste det kan det ju, det är även våran förlovningsdag :/ yey!!
Fy fan vad deprimerande!!

Känns som jag mest av allt bara skulle vilja dra ett sträck över den dagen och låtsas som om den aldrig existerar i år..
Så i morgon för ett år bestämde vi att vi att vi skulle förlova oss (mitt i natten) så glad var jag och ringde mamma direkt och berätta.,

Och idag ligger jag här i sängen ensam, singel och totalt jävla ur deprimerad.

Och var man än är i morgon så kommer man se kära människor.
Och Facebook kommer bombas med massa romantiska inlägg.
Nej fy fan för i morgon!
Ska gå direkt till jobbet sen raka vägen hem och lägga mig i soffan och tycka synd om mig själv.

Piss liv!!

Av Linn - 13 februari 2013 11:27

Äntligen onsdag, vet ni vad det innebär?
Snart fredag!! Äntligen!! :P

Ursch ångrar mig. Lovade blerina att byta lite pass så jag jobbar kväll åt henne på lördag och morgon åt henne på söndag och så gör hon samma grej helgen när jag jobbar sen..

Kommer antagligen vara pisstrött på lördag! Men äh, det får gå!
Jobbar ju med Jenny och då går det bra!

Nu ska jag kolla på PLL innan jag ska åka iväg och arbeta eftermiddagen och kvällen. Ska bli skönt att jobba faktiskt. Känns som det var en evighet sen. (Fast senaste passet var i söndags)
Hoppas alla har en bra dag!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards