Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Linn - 6 februari 2013 18:31

Funderar på om jag ska göra någon förändring.. Funderar på om jag kanske ska färga håret i en annan färg? 

Men det vet vi ju alla hur det kommer sluta.. 
Kommer sluta med tårar och innan dagen slut kommer jag ändå sitta med jätte blont hår. 

Jag älskar faktiskt mitt blonda hår.. 

Så tror jag hoppar den punkten.. 


Eller så funderar jag på att sätta i hårförlängning, men det kostar ju så fruktansvärt mycket.. Och vet inte om det är rätt tid att prioritera flera tusentals kronor på lite hår? 


Eller så ska jag kanske boka in en tid för att göra något åt mina ögonbryn?


Eller kanske jag ska byta klädstil helt?


Eller börja sminka mig helt anorlunda?


Ja, som ni ser så är jag helt klart inne i en svår beslutsångest här... 

Tycker att någon vänlig människa kan hjälpa mig att fatta ett beslut.. 

Av Linn - 6 februari 2013 05:15

Ja klockan är 05,09 ni ser inte fel!
Vakna redan 04,30 av att Jens rev ner massa saker från sänggaveln.

I vanliga fall brukar iaf jag och Sofia väcka varandra på morgonen. Har inte jag ringt innan halv 6 så ska hon ringa mig. Och jag ska ringa henne så fort jag vaknar!!
Men idag vaknade jag så tidigt så jag inte vågade ringa. Fick vänta tills klockan slog 05..

Nu undrar säkert någon varför man går upp klockan 5, om man inte börjar förens 07.
Och det är för att det tar lång tid på morgonen. Allting tar lång tid på morgonen.
Och då är det skönt att inte behöva stressa.

Känns dock lite meningslöst att gå upp så här tidigt när jag bara ska jobba till 11. Men, det är bara att vänja mig vid de korta arbetspassen!

Ha en bra dag alla. Nu ska jag trycka in lurarna i öronen och lyssna på musik och göra mig iordning!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards