Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Linn - 4 februari 2013 23:12

Var man än går så stöter man på dom där människorna som alltid är så glada och positiva.
Ingenting i deras liv verkar vara komplicerat eller jobbigt.
Vad vet iofs jag om det?
Men det verkar så iaf!!

Och det är så fruktansvärt störande..
Jag är så avundsjuk på alla människor som är lyckliga och har ett perfekt liv just nu...

Ligger i sängen och stör mig på alla som nästan alltid skrattar och ler..
Avundas deras liv och hoppas jag själv kunde vara en sådan människa...

Idag är all min positiva anda borta, och om det beror på att den här dagen till oxh med börja illa eller om det beror på något annat det vet jag inte.
Men skit är den iaf!!

Nu ska jag sova!
Hoppas jag slipper alla lyckliga människor i mina drömmar.. Behöver inte mer lyckliga omkring mig idag inte..

Av Linn - 4 februari 2013 00:18

I kväll har Sofia varit här!
Vi har käkat hämmat och vi har kollat på film och käkat chips!
En awsome kväll helt enkelt med bara en massa mys och slappande!

Nu har hon ganska nyligen gått hem.
Funderar på om jag ska slänga på en film att somna till.
Men vet inte, kan inte bestämma mig riktigt.

I morgon är det dags att arbeta igen, efter 5 dagar ledigt. Men det ska faktiskt bli riktigt skönt.
Och jag går ju bara 62% nu, vilket iofs är alldeles för lite med tanke på lönen, men fan vad skönt det är ändå...
Jobbar nästan aldrig och när jag jobbar är det bara jätte korta pass. (Förutom helgerna)
Men jag kommer ju att vara tvungen att gå ut en hel del extra.
Men inte den här månaden. Tycker jag är värd att slappa lite!!

Annars har jag inte så mycket k planerat denna veckan.
Men nästa vecka!! Då har jag massor med saker som jag ser fram emot!

Kram på er!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards