Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Linn - 9 februari 2013 16:03

Som många säkert har förstått så är det något som inte är som det ska hemma hos mig.
Grejen är den att jag och Jens har beslutat gemensamt att vi ska göra slut!
Så han ska flytta till Örebro när han hittat en lägenhet där, vilket förhoppningsvis blir relativt snart..
Och jag, jag ska bo kvar här..

Där av min rädsla..
Jag har aldrig bott själv. Och jag och Jens har varit tillsammans i 6 år, och nu är det över. Det är många känslor som bubblar inom än..

Men vi ska hur som helst fortsätta att vara vänner. Och det kommer bli bra!
Vi är inte osams eller så. Utan vi är helt införstådda i situationen och eftersom vi har beslutat detta gemensamt tror jag inte det kommer bli några problem.

Han kommer att komma hit på besök och jag till dom! Det bara är så.. Efter så många år kan man inte gå skillda vägar som ovänner..

Ville bara förklara varför mitt humör pendlar.
Kram och hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards