Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Linn - 21 februari 2013 17:55

Ja, vet ni vad!! Mitt liv är just nu ganska jävla underbart!
Har aldrig haft så här mycket roligheter inplanerade, och jag har aldrig haft så mycke att göra i veckorna som jag har just nu.,
Har aldrig gjort så mycket spontana saker heller!

Så vad finns det att klaga på? Att jag inte har någon pojkvän?
Ja, det är tråkigt men jag behöver ingen pojkvän för att bli lycklig. Iaf inte nu!!

I morgon nalkas det utgång..
Ska bli så jävla kul!! Full och crasy ska jag bli!

Snart väntas kryssning, en tripp till Gbg med hotel och party och sen är det våran lång resa med!!
Så underbart!!!
Vet dock inte hur jag ska ha råd med det här livet, men va fan.. På ett eller annat sätt så går det väl!

Nu ligger jag på soffan och är totalt död.. Är till och med varm om kinderna för jag är så trött!
Men snart får jag besök och då ska jag vara pigg och glad!
Får hälla i mig cola så kanske jag kan hålla ögonen öppna?!?
Hihi!!

I morgon kommer min nya säng. Spännande! :)

Av Linn - 21 februari 2013 05:55

Ja det är härligt att ha mamma hemma faktiskt!
I tisdags hade vi en mysdag!
Mamma och Max och jag. Käka mat, spela kort, kolla på film och sov!

Igår hade jag och mamma en hel dag i Norrköping. Kom hem med hur mycket grejer som helst!
Och på kvällen käka vi lite och kolla på rock of ages och nörda vid våra telefoner!

Riktigt mysigt helt enkelt! <3

Köpte dom skorna!
Och tröjan jag har på mig.. Ja jag ser trött ut, men klockan är bara 6, så.. :)
Och en fin blus till på fredag!


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards