Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Linn - 12 februari 2013 20:33

Ja det där med känslor alltså det är ju fan inte lätt. 

Det känns som om man sitter i en berg och dalbana som aldrig slutar utan bara kör och kör. Och jag hoppas att den stanar snart, för jag börjar verkligen må illa. 

Jag orkar inte pendla mellan att vara glad, arg, ledsen, orolig, besviken osv.

Ja, som sagt. Det är väldigt jobbigt. Kan inte kontrolera mig själv och mina känslor. 


Snart är det Onsdag, gud vad skönt. Det innebär att det snart är Fredag!! 

Och då ska vi dansa sönder på krogen! Jag och min snygga brud! 



Av Linn - 12 februari 2013 15:32

Åh, tänk att ett enda telefonsamtal kan göra så hela ens värld förändras och man blir lycklig och känner nästan gåshud på kroppen av total lycka.. 

Känns som jag svävar på små rosa/blå moln.. 

Om jag längtar!! 

Ingen nyhet hade kunnat göra mig på bättre humör än denna, som jag fick igår.. 



Ja, idag är det en ganska tråkig dag. Men jag är glad ändå.. 

Sitter i soffan är helt slut. 

Vaknade redan klockan 8 idag, vilket kändes onödigt tidigt eftersom jag är ledig idag. 
Men men, så äre.. 

Min kropp ville inte som jag ville. 

Nu ska jag nog ta och ringa min pappa, och sen ska jag hoppa ner i ett efterlängtat bad. 

Och efter det är klockan förhoppningsvis kväll då ska jag se på film och sova! ^^ 


Puss o hej.

Av Linn - 12 februari 2013 00:20

Idag är det en bättre dag. Har haft något att göra i stort sett hela dagen. 

Min hjärna har trotts det gått i högvarv med tankar precis hela dagen. 

Men har ändå kunnat låta bli att gråta, och faktiskt skratta idag. 


Har umgåtts med Sofia precis hela dagen. Har färgat hår, handlat, lagat mat och kollat på film. 

När hon gick hem pratade jag lite med Jossan. 
Och sen åkte jag till stan runt 20,30 med Sofia.K och Lotta. Dom skulle käka och så.. 

Så jag hängde på, kul att komma ut lite tänkte jag. Åt inget för jag var så fruktansvärt mätt. Men drack cola och hade det väldigt roligt.. 


När jag kom hem för en stund sen,  så beställde jag en säng. Så fruktansvärt dyrt med sängar. 
Men man måste ju ha en så är det ju bara.. 

Får klara mig utan sängram ett tag. Det kan jag köpa lite senare, huvudsaken är att man har någonstan att ligga.. Och det har jag den 22/02.. Så det blir ju kanon. 

En likadan som den vi har nästan.. 


Har  även suttit med min tillgänglighet, och lagt in och grejat så jag förhoppningsvis kan få jobba lite extra. Jag behöver verkligen tjäna mer pengar!! 

Men jag orkar inte ha ytterliggare en sak att oroa mig över. Så ja struntar i det ett tag.. 


Nu blire nog att gå och lägga sig, börjar bli lite trött faktiskt. 

Hej på er.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards