Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Linn - 19 februari 2013 06:17

Då var det bokat och klart!
Nästan iaf!
Måste betala hotellen bara men annars så.. Alla flyg och sånt är bokat iaf!
Vad roligt det ska bli! Även fast jag är nervös!

Idag kommer mamma hit!
Hon ska ta hand om mig. Vet inte om jag är mycket att ta hand om. Känner mig på ganska bra humör och så..
Men behöver henne till att hjälpa mig handla till mitt hem.
För så kanske det blir jobbigt.
Sen behöver man väl alltid sin mamma eller?!?
Så det ska bli mysigt!

Får väl se vad vi ska hitta på idag!
Först ska jag i varje fall jobba några timmar innan det blir något annat!

Nu börjar jag förresten bli lite orolig för ekonomin. Hur ska jag få det att gå runt? Och här sitter jag och bokar resor och andra roligheter!
Haha.. Äh på något sätt går det väl alltid, eller?

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards