Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Linn - 14 februari 2013 13:27

Torsdag, ja det är torsdag.. 

Idag ska jag roa mig med att städa av lite här hemma, tänkte även hänga in all tvätt. 

Den här dagen hade jag så mycket förhoppningar och förväntingar på. 
Haha, och då menar jag inte för att det är alla hjärtans dag alltså. 
Men aa. 

Det blev ingenting med det. Konstigt hur en människa man inte träffat på så länge ändå lyckas såra.. 


Ja, så idag blir det som sagt städning. 
Kanske inte är den roligaste sysselsättningen. Men, jag vill ha det gjort så det får bli idag. 

För i morgon har jag en miljon saker att göra känns det som. 

Fast jag ientligen inte alls har det. 

Men det är väl bara för att jag ser fram emot i morgon.. 


Ja, nej nu är det dags att sätta fart. Snart ringer väl mamma också. Hon hade komigt på någon plan angående när hon ska komma hem till mig. 

Jag saknar min mamma och behöver henne nu.. 


kram på er. <3

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards