Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Linn - 25 februari 2013 11:53

Jag har väl för fan också känslor!
Jag är ingen jävla leksak som man kan göra hur som helst med!!
Åh jag dampar och tjuter på samma gång.
Till viss del beror det nog på att febern är på väg tillbaka, ska väl snart ta mig ett litet piller så den försvinner innan den hinner anlända helt!

Jag är hungrig också!!
Men idag ska jag i varje fall få mat. Tacka fan för det (pekfinger oxh tumme)

Av Linn - 25 februari 2013 06:53

Så konstigt vet ni!
Igår vid 9 tiden tog jag tempen den visa då 38,9 men kände mig ändå inte så jävla sjuk!
Tog tablett och sen när jag vakna vid 5, så var jag feberfri!

Sen är ju bara frågan är jag frisk nu eller kommer jag få feber om
Några timmar igen?
Tog en tablett direkt för att slippa få veta om jag är sjuk eller inte!

Idag ska jag mest ta det lungt och fokusera på att bli frisk!
Får dock lite besök under dagen och så. Men det är ju inte direkt ansträngande!

Ska tydligen åka till stan med Sofia i eftermiddag. Lovade henne att följa med som moraliskt stöd till "sjukan" och hur jobbigt kan det vara då?
Sitta i en bil och sitta i en stol sen sitta i en bil lite till!

Nu har jag fått i mig en smörgås!
Fan vad gott.. Har inte ätit sen jag var hos Göran och Astrid i lördags kväll klockan 6!

Jaja nu blir det sängen och kolla på Gilmore girls en stund!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards