Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Linn - 7 februari 2013 19:20

Ja idag har jag haft en hel dag med min kära vän Sofia.K
Äventyret började på vägen till Linköping, som ni vet har det ju komigt en hel del snö, så vägarna är skapligt smutsiga... Så när vi åkte gick det år en hel del spolarvätska, och såklart tog den slut.
Vilket resulterade i att vi fick ta första avfarten och köpa det då, men vart fyller man på den då?vi ringde Göran, som inte kunde säga till 100 var den satt på min bil..
Men som tur var fick vi hjälp av några snälla gubbar!!

Inne i Linköping hittade vi ingenting..
Så vi åkte in till stan och kolla där istället. Där hade vi mer tur, så nu har jag handlat in kläder till nästa vecka!!
Och när vi satt och käka mat blev vi kryssningssugna. Och på en sisådär 10 min var det färdigpratat, bokat och klart!!
Så jävla kul skare bli!! :)

Så nu har jag lite roligheter framför mig...
Både krogen, kryssning och Öland!!
Härligt!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards