Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Linn - 16 februari 2013 20:52

Helt sjukt! Jag mår fortfarande piss dåligt.
Mår illa och har ont precis överallt i kroppen..
Värst är det i nacken och träningsvärken i benen. Haha..
Så illa!

Nu ligger jag i sängen och ska kolla lite på tv innan jag ska sova.
I morgon är det filmkväll som väntas!

Puss O hej.

Av Linn - 16 februari 2013 08:21

Ja, idag är det Lördag och idag mår jag inte alls bra. Efter 4 timmars sömn och alldeles för mycket dricka igår så mår jag väl som en påse med skit typ!
Men det är roligt det också! ^^

Vi skulle ha gått till både Wasa och puls igår. Men sluta med att vi fastna på Wasa. Vilket var ett väldigt roligt ställe.
Gjorde dock av med sjukligt mycket pengar. Men äh, det vare värt!
Men när klockan slog 3 och vi var tvinga att lämna så var det mindre kul..
Aldrig kul att gå när man har som roligast.
Har ont i fötterna efter allt dansande!! Haha..

Idag skäms jag en hel del för att jag blev så full och gjorde en massa "dumheter".
Skäms mest för att jag bugga med en äldre Karl. Jag kan INTE bugga, det är bevisat nu. Haha...

Orkar inte skriva mer nu.. Ska hoppa ner i ett bad!!
Hej..

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards