Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Linn - 10 februari 2013 22:31

Ni vet hur det känns när det känns som om hela marken ni står på helt plötsligt bara rasar under dig.

När det känns som att all trygghet och närhet som du har haft, helt plötsligt försvinner! 

Har ni inte det, så har ni ingen aning om hur det känns i mitt hjärta just nu.

Jag kan knappt andas, men det kanske också beror på att jag har gråtit konstans sen klockan 7.. 


Jag visste att han skulle flytta till Örebro. 

Men när saker helt plötsligt sker så spelar det ingen roll hur förberedd man var från början. 
Det känns ändå så fruktansvärt hemskt sorgligt och overkligt. 


Och ingenitng hjälper. Inte ens äta.. 

Av Linn - 10 februari 2013 06:10

Ingen god morgon det här inte..
Fan vad jag är trött..
Natten till igår sov jag bara 3 timmar och sen jobba jag 12 timmar på det.. Härligt.

Men igår när jag kom hem var. Jag ändå inte trött.. Så konstigt..
Så fastna på Facebook och med mitt spel tills klockan slog 12, och då gick jag och la mig. Så 4-4,5 timmar blev det väl inatt. Och nu iväg oxh jobba 12 timmar igen..

Ja det ska kännas att man lever!
Men sen är jag ledig ända tills på onsdag kväll, fan vad skönt de ska bli!

Puss och hej på er!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards