Direktlänk till inlägg 5 november 2008

kojja.

Av Linn - 5 november 2008 16:32

Idag i skolan så har vi haft en väldigt onödig lektion i mitt tycke, Vi hade då natur och frilufsliv, och idag så skulle vi gå till skogen och bygga kojjor, Så vi både vet hur man gör och hur vi ska lära ut barnen hur de ska göra om man går vilse och kanske måste vara i skogen ett dygn eller ett par..

Vist sånt är väl bra att kunna, men sånt lärde man sig ju på Mulle eller vad det nu hette. När man gick i 5-årsgruppen. Så det känndes mest onödigt och slöseri på tid.

Så nu har jag kommigt hem och sitter i köket och fryser fötterna av mig.. :O

Jag har faktiskt hunnit att göra min engelska läxa med, det var väl bra gjort av mig? Jag brukar faktiskt inte göra de, för dem känns så onödiga. Men nu gjorde jag de plus lite till i engelska så att jag får öva lite extra inför nationella.


Sen har jag varit hos Bosse med, och jag fick massor av beröm för att jag var så himla duktig som har lärt mig så mycket om procent på så himla kort tid, så jag ska troligen göra matteprovet då redan på onsdag eller fredag nästa vecka. För jag är så gott som klar med det kappitlet. :P SKÖNT !!.

Och kappitlet efter det så ska jag bara göra lite på, så att jag klarar av att göra det som jag missade på förra provet. Och sen är det faktiskt inte så dunder mycket kvar i matte, och det känns dunder bra. Helt underbart, att det gick så fort. Visst vi kommer väl kanske att få sitta med matte fram till sommaren, men det känns helt underbart skönt ändå. Att sen är det över. och plus att jag faktiskt inte har hur mycket som helst kvar och det är nog det som lättar mitt hjärta mest.

Nej jag är faktiskt  ritkigt stolt över mig själv, att det går så bra i skolan nu, det har det aldrig gjort innan. Och jag ligger på vg/mvg i 3 olika ämnen helt underbart.


Nej nu ska jag upp och cykla en stund, så jag får någon träning gjord tills helgen, jag orkar inte sitta hela helgen och träna träna träna. Det räcker väl med träna och träna ;) hehe.

men men ha det bra..Hejs.

 
 
Ingen bild

ellen

5 november 2008 16:51

SÅ bara bäst du är. Kämpar och kämpar och låter så positiv och glad.
Var stolt. Det märks i din blogg att du börjat bli vuxen för ditt språk har ändrat sig och så har du humor. Det märktes inte tidigare i allt det svarta
Du har utvecklats. Både i tanke och i ord
Var stolt

 
Linn

Linn

5 november 2008 17:17

Jadå, jag är jätte stolt. Och jag tror faktiskt att det är första gången som jag faktiskt är stolt över mig själv, helt sjukt men sant !! =P Tack så mycket Ellen, :)

http://linnarjag.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards