Alla inlägg den 1 september 2008

Av Linn - 1 september 2008 20:29

nu har vi fått en ny familje medlem hennes namn är Carri. (efter hon i sex and the city)

Det är ett marsvin inte vilket marsvin som helst utan världens sötaste marsvin och hon är mitt egna. en liten randig filur , ur söt är hon :D

Snart ska även pappa köpa sig en hane så att dom kan få ungar. Han har jag redan komigt på namnet till han ska heta Big såklart. Frågan är om pappa och max tycker det är en lika bra ide som jag tycker ? Måste försöka locka in min ide till dom. Önska mig lycka till =)




På fredag är det mycket som händer , jag ska fylla i min tatuering på dagen och sen kommer även min älskade syster och min älskade systers man hem till oss. trevligt trevligt , har saknat dom väldigt mycket är ju ett tag sen sist. Förstår inte varför det ska dröja så länge innan vi kan ses jämt. Lite tråkigt men så är det när ens syskon överger än för stor staden.


Nej nu ska jag ta mitt förnuft i fånga och bestämma mig för om jag ska duscha idag eller i morron bitti? ska jag duscha idag kan det nog vara bra om jag går och gör det med en gång innan det är försent för sådana saker.

Hejs  . Ha det bra allihoppa.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards