Alla inlägg den 18 september 2008

Av Linn - 18 september 2008 12:42

Jag har verkligen ett dilemma, Jag och Jens har ju som sagt gjort slut då. Vilket ni kanske har förstått. Det var även jag som valde det hela eftersom att jag inte har några känslor kvar.


Men när man väl ska göra slut så finns det ju inget bra sätt att göra det på.

Det är alltid någon som blir ledsen och besviken jag menar jag har ju inga känslor kvar, alltså tar inte jag detta som en lika stor sak som han gör.

Vilket är helt normalt? Jag menar jag är ju inte helt oberörd men jag är ju inte berörd på samma sätt som han är.


Nej detta var inte direkt ett roligt ämne, inte för att jag någonsin skriver omn något roligt ämne men detta var inte ens skönt att skriva om. Vilket det annars brukar vara.

Av Linn - 18 september 2008 12:25

Nu sitter jag i skolan och har precis haft prov i ffs, Jag vet faktiskt inte hur det gick det kändes väl inte allt för bra men det löser sig nog såsmåningom.

I morron är det dags för matte prov. Jag längtar inte !!!


Om 2 timmar slutar jag äntligen, det ska bli ruggigt skönt att komma hem men först ska jag gå och handla åt pappa och sen ska jag hem till min sjukling till pappa som ligger hemma med 39 graders feber. Stackarn.


Men sen efter det ska jag hem och plugga matte hemma hos mamma, Fast vi får väl se om det bli någe pluggande man vet ju aldrig med mig. Det kan ju finnas något annat som frestar där hemma kanske :P

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards