Alla inlägg den 26 september 2008

Av Linn - 26 september 2008 17:59

Den naturliga teperaturen på en människa är 36.6 och jag har 37.5 så jag har ju inte direkt mycket feber, men jag känner verkligen av att det är någonting i kroppen som inte är som det ska.

Det konstiga är att jag har bara ont i höger sida av halsen och högra näsborren och högra örat. =/ Skumt va? :D haha^^

Jag är lite konstig jag.

Men det är bara hoppas att febern inte ökar utan stannar kvar och sedan sjunker.



Det var väl bara det jag hade att säga. Men hör gärna av er under helgen jag vill ju inte dö av tråkighet.

Hejs.

Av Linn - 26 september 2008 10:06

Ursch vad dålig jag känner mig, klara praktiken i 2 timmar. Jag är redan hemma lixom. Men det är varken roligt eller lätt när man inte känner sig helt kry.

Och fröknarna på skolan tyckte att jag gjorde helt rätt i att gå hem, Både för mig egen skull och för barnens skulle jag tro.

Det lät som så när jag pratade med dem.

Emilia var tydligen också sjuk idag. Det är nog någonting som går nu.

Det är ju den tiden på året nu som sagt.


Nej nu ska jag krypa ner i sängen och titta lite på tv och förhoppningsvis somna. Men vi hörs. Hejs.

Av Linn - 26 september 2008 07:38

Ursch idag mår jag verkligen inte bra, mitt huvud värker och min hals gör ont, PLUS att min nästa är helt igentäppt så jag känner mig rätt krasslig.

Men det är sånt som går över. Vi får se om jag stannar hela dagen på praktiken, det lutar nog mest till att gå hem vid halv 2 tiden när de andra barnen slutar och inte gå på fritids, eftersom jag inte mår specielt bra.

Jag har verkligen åkt på värdens förkyldning.

Idag fyller Sofias mamma Monika år, Grattis =)


Så vi får väl se om jag ska leka nått med sofia idag, det beror ju på om hon ska fira sin mamma hela kvällen :)

Själv ska jag fixa med min mobil som vi ska skicka in, så göran kommer hit och ska hjälpa mig med det efter maten.

Så nu använder jag min gamla mobil igen.=)


Jaja men nu är det väl bäst att man ropar ner max så ska vi knalla iväg till skolan och vara duktiga. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards