Alla inlägg den 30 september 2008

Av Linn - 30 september 2008 21:09

När andra avenyn var jag så förväntansfull, jag räknade ner varenda minut och sekund tills det skulle börja.

Och sen nu när det väl har startat och har fått en chans att komma igen, så känner jag mig riktigt besviken på denna serien.

Inte alls lika bra som jag trodde.

Så jag är faktiskt ganska besviken. :/


men däremot har vi annat som är ruskigt bra. Som den serien som är nu klockan 9 på kanal 4 den där om fågelsjukan. Åh så bra den är.

Men detta avsnitt ska jag se i morgon med min lilla mamma.



nej nu ska jag knalla vidare, och röka och sen ska jag sätta fart med att göra iordning mat till mina söta marsvin :D


Hejs.

Av Linn - 30 september 2008 15:44

Idag har det varit jobbigt, det märks helt klart att jag inte mår lika bra som jag annars brukar göra, med tanke på förkyldningen osv. Nu har jag även fått en så jobbig hosta men den ska jag väl förhoppningsvis bli av med snart. =)


idag har jag och Emilia gjort 3 aktiviter med barnen, och jag har även interdjuvat alla barnen som jag hade kvar. Så det känns riktigt skönt att känna att man är helt klar nu. Jag har gjort alla 10 aktiviteter (som jag trodde skulle vara omöjligt att hinna med xD ) Sen har jag även interjuvat alla barnen som jag skulle med.


På Fredag ska jag vara ledig eftersom jag och mamma ska ta oss en tripp till småland och hälsa på min kära mormor, och sedan ska vi även fira min moster Lena som har fyllt 50 år. =) Det ska bli trevligt och ännu trevligare blir det om man får någon god mat :D hehe ^^

Men datorn får följa med mig dit eftersom jag har en hel del arbete att göra, som att skriva alla interjuver och sammanställa svaren osv. Men det kan bara vara bra och känna att man har någonting att göra om det blir tråkigt. Annars så har jag ju en hel buss eller bil färd att göra detta på.


En annan anledning till att min dator ska få följa med mig till småland är självklart att jag har sex and the city filmen här och sen ska jag även försöka att ladda ner lite andra filmer med, så jag har nått bra att titta på om det skulle behövas.



Idag var min vän sofia väldigt söt, hon skippade pluggandet för att hon var Linn sugen, vilket innebär att hon ville leka med mig istället. och det tycker jag var väldigt rart.

Nej nu ska jag gå ner och titta över alla mina praktikpapper så att det inte är någonting jag har missat att göra, för i så fall ska jag göra det i morgon. För känslan av att man har gjort allting är otroligt skön! Plus att man får lite mer tid till att bara vara och visa att man är värd det betyget man strävar emot. Vilket iaf jag tycker är rätt jobbigt att koncentrera sig på om man har en massa andra saker att sysselsätta sig med.


Nej men vi hörs. Hoppas alla har en bra dag i regnet. Hejs. =)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards