Alla inlägg den 29 september 2008

Av Linn - 29 september 2008 23:29

Ursch vad jobbigt det är när man inte kan sova, så nydligen sprang jag ner och hämtade min lilla söta dator för att sitta och kika runt lite på olika hemsidor. Det slutade med att jag satt och kollade på kläder på H&M, kläder som jag aldrig någonsin skulle kunna ha på mig hur mycket jag än skulle vilja, För det är riktigt snygga kläder. Som de höga kjolarna och jeansen det är så snyggt och jag önskar verkligen att jag kunde passa i dem.


Innan det satt jag och sökte på googel efter data fodral till min dator, vist jag kom in på alla de där som elgiganten och onoff osv, men de hade bara vanliga svarta typ, jag vill ha nått med fart nått som inspererar mig. Någon som vet någon bra sida att leta på?


Nu har jag äntligen provat på det där med länkarna, någon dag kanske det kan vara viktigt att kunna sånt vem vet? Någon dag kanske det bara är så att ni måste titta på nått roligt och då vill jag faktiskt kunna göra sånna saker :D hehe ^^

Nej men nu ska jag ta och lägga mig och sova, om jag nu kan sova man kan ju alltid hoppas på det iaf. =)

Av Linn - 29 september 2008 15:51

Jag minns inte vad klockan var när jag sist skrev men jag antar att hon inte var mer än halv 1, och då hade jag iaf redan hunnit storstäda mitt rum, och sen efter det gick jag ner och började i köket och sen vart det bara mer och mer, så nu har jag damsugit hela övre våningen och även hjälpt min bror att städa hans rum, vilket verkligen behövdes med allt det råttbajset som fanns där. ursch, Men nu är det rent jag har till och med skakat av alla hans säng kläder osv. för att det verkligen var nödväldigt. Sen har jag städat hos mina små söta och underbara djur, Carrie och Big, det är allt jag har hunnit med idag. Och mer ska det blir. Jag ska snart göra iordning lite baguetter till min familj så att vi kan få nått i magen och sen ska jag förhöra min bror på hans svenska och engelska läxa.


Jag känner mig verkligen dunder duktig idag. Jag tycker verkligen att jag är jätte värd all beröm som jag har fått idag. =)


Nu ska jag äta vindruvor och knäcke vi hörs. Hejs.

Av Linn - 29 september 2008 12:13

Idag mår jag faktiskt riktigt bra förutom förkyldningen då, men den lär det ju ta ett tag innan jag blir av med. Men igår kväll bestämde jag mig ändå för att stanna hemma idag så jag säkert inte skulle ha någon feber och smitta ner alla barn. Men sen i morgon ska jag gå dit igen och vara duktig. =)


Idag har jag hunnit med riktigt mycket saker faktiskt. Jag har både hunnit söka ett jobb visserligen kanske inte ett så bra jobb men jag tar vilket som helst just nu. Sen har jag även hunnit storstäda mitt rum, vilket innebär för min del. Damsuga, plocka i ordning och damma ALLA hyllor!! Så det har jag hunnit roa mig med hitils.


Sen ska jag väl även ta och göra mig själv iordning kanske, som att duscha tillexpel så slipper jag göra det i morgon bitti när jag ändå är alldeles död, sen tänkte jag även göra en liten ansiktsmask tror jag. Men det har vi sätt hur det blir med det ännu.


Nu kommer posten så nu ska jag hämta den och se om det var något intressant. Vänta.....

Men nej det var det inte, det var bara en massa reklam som alla andra dagar.

Nej om jag skulle ta och göra nått, jag börjar redan känna mig rastlös igen fast jag har det jätte jätte fint på mitt rum osv :D hehe ^^



Hejs. ha en bra dag allihoppa. :D 


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards