Alla inlägg den 11 september 2008

Av Linn - 11 september 2008 21:38

Ursch jag somna typ direkt när jag kom hem från skolan idag vilket inte alls är vanligt sen ropa pappa och max att vi skulle äta så då var det bara att kliva upp , redan då kände jag mig lite små febrig och sådär.

Men sen gick det över undertiden jag åt med efter att jag hade ätit klart började jag må väldigt illa och sådära, så jag satte mig ute och rökte och sen började det.

Jag tror inte min bror har smittat mig för jag känner mig inte magsjuk men det är något konstigt. Nu har det iofs slutat har inte varit på toa på 1 timma snart , men åandra sidan har jag väl heller ingenting kvar i magen.

Jag ska vara hemma från skolan i morron , så får vi se hur jag mår då , förhoppningsvis mår jag bättre. eller det måste jag göra för jag ska till sjukhuset i morron igen fast denna gång ska jag göra en astmakontroll och kolla upp om jag har astma eller inte.


God natt , nu ska jag försöka sova , men jag vågar inte varje gång jag blundar känns det som att jag ska få upp en hel måltid. ursäkta för alla känsliga läsare men det är sant. !


Hejs.

Av Linn - 11 september 2008 18:37

Det är så mycket man vill men så lite som går.

Jag har tänkt på det jag och Linda pratade om idag. att vi har bara varndra i skolan , och att det vore väldigt roligt att ha fler i klassen att umgås med , och då slog det mig . Att jag tycker nog inte illa om min klass utan jag vill nog bara känna dom bättre ientligen fast att jag inte vågar. eller vad vet jag ?


Men jag vet att det vore roligt att ha fler vänner i klassen :)


Som nu när Maria i min klass ska ha fest tillexempel alla i hela klassen är typ bjudna förutom "vi" då , jag skulle faktiskt vilja vara bjuden med , jag vet inte om jag skulle gå på den men jag skulle iaf vara bjuden.

Jag skulle också vilja kunna träffa några av mina klasskompisar lite då och då och bara prata och ta en kopp te tillexempel.

Jag klandrar inte min klass för detta . Utan mig själv mer tror jag.


Hade jag bara varit lite mer framåt i skolan där första året så hade jag nog kunnat haft fler vänner , men efter ett år tillsammans i en klass så känner man alla så väl (de som umgås med varandra alltså) Och då är det svårt att komma in i något "gäng" sådär . eftersom då är alla redan så tajta.


Men jag måste erkänna att jag är lite stolt över mig själv , jag vågar prata mer nu än jag gjort innan , jag kan nästan hålla ett samtal med folk i klassen utan att må illa och dåligt över att jag säger fel saker osv.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards