Alla inlägg den 25 september 2008

Av Linn - 25 september 2008 15:48

Jag kom nyss och tänka på Tobbe, hur det hade varit om inte allting blev som det blev. Hade vi fortfarande varit vänner?

 Vi hade ju så roligt vi 3, och jag tycker att det är så synd att allt det bara skulle försvinna pga det som har hänt.

Ja ärligt talat så tycker jag att det känns hämskt.

Jag vet ientligen inte vad det var som vi hade så himla kul med och åt, men jag vet att vi hade det himla kul.

Och det saknar jag faktiskt.

Jag kom och tänka på honom redan igår när jag sa åt sofia att vara "tist" (tyst) Men jag har ju av någon anledning börjat säga tyst med i istället, fråga mig inet varför men det bara blev så. Och så kom jag på att det kan nog ha med Tobias att göra, han sa ju i istället för y, om jag inte är helt ute och cyklar nu iofs.  =P


Och nu när jag satt och tänkte på honom så kom jag på att jag faktiskt saknar honom lite. Just det där med att vi hade så himla roligt. Det saknar jag lite nu.


Nej nu ska jag ta och gå och lägga mig och vila jag är helt slut. Får se om jag orkar leka nått med sofia idag, men jag tror faktiskt inte att jag orkar det idag. Men nu ska jag ta och vila som sagt. Hejs.

Av Linn - 25 september 2008 15:36

Nu är jag äntligen hemma från min praktik. Denna dagen har varit mycket seg och långsam, Jag har suttigt och räknat timmar och minuter och bara längtat tills jag ska få gå hem.

Och nu är jag entligen hemma och mitt huvud värker och jag känner mig tröttare än vanligt. Det är väl typiskt om jag ska behöva bli sjuk nu?

Nu när jag absolut inte kan/får bli sjuk.

Men det känns som att jag ligger rätt bra till i praktiken och det känns som att jag säkert kommer att klara av den. Men jag vill helst slippa ta av mitt lov för att gå till praktiken så därför får jag verkligen inte bli sjuk nu.

Och jag vill heller inte slänga bort min helg på att vara sjuk.

Men detta löser sig alltid på ett eller annat sätt.

Jag tror nog att jag kan klara mig undan sjukdomar och sådär

bara jag verkligen vilar och tar det lungt när jag kommer hem, annars ligger jag väl snart fast spikad i min säng med halsfluss precis som Linda xD hehe^^


Nej men nu tänkte jag ta nått att äta, åt nämnligen inte mycket i skolan idag eftersom det var korvståganoff eller vad det nu heter. inte lätt att äta det när det känns som att korven bara växer i munnen på mig. Ursch fy och blä.


Hejs ha en bra dag föresten.

Av Linn - 25 september 2008 07:23

Ursch jag gillar inte mornar, när man sitter hemma och försöker trycka i sig lite frukost och gnälla på Max för att det ska hända nått för jag har nog aldrig nämnt hur otroligt seg han är. Det är nästan så man börjar bli orolig :d heheh^^ Nej vars.

Och sen när man har gjort allt detta veta att nu har jag bara det största klivet kvar och det är att lämna mitt hem men för vaddå?

Jo för att gå ut i denna otoliga kylan som är nuförtiden.

Det är ju riktigt sjukt hämskt!!

hehe ^^


Okej då jag kanske överdriver en hel del här. Men ändå. Jag tycker faktiskt att det är jobbigt :D hahaha.


Nej nu är det väl bäst jag sparkar på Maxen så han kommer upp någon gång vi ska ju faktiskt gå om typ en kvart ! Hejs.

Av Linn - 25 september 2008 07:21

"Du är en helt underbar fantastisk människa.

Vet du det?

Så ärlig och så fin mot alla.

Och stark som tar tag i alla problem och inte skyller på en massa saker.

Fortsätt så i ditt liv"

 Detta skrev Ellen till mig som komentar till mitt inlägg.

 Och jag vet inte vad jag ska säga med tack så jätte mycket för att du tror på mig. Det verkar som du har gjort det sen jag började blogga ungefär :P

 Tack så mycket :D



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards