Alla inlägg den 21 september 2008

Av Linn - 21 september 2008 23:37

Idag har jag permantentat håret eller ja mamma gjorde det på mig, Jag vart faktiskt ganska nöjd, Det tar väl ett tag att vänja sig. Men det vart inte så fult så jag började gråta och heller inte så snyggt så jag vart glad. Någonstans där mittemllan.

Jag lägger upp en bild på håret i morgon om det är någon som är intresserad av att se hur det blev. =)


I morgon börjar min praktik, roligt eller inte? det har jag inte bestämt mig om ännu :P



Hejs.

Av Linn - 21 september 2008 13:53

Just nu sitter jag hemma och sjunger med i mina kära miss li låtar. Hon gör mig verkligen på bra humör, Synd att det inte funkar på alla människor.


Hon är underbrat bra. Min musik lärare pratade om att när man sjunger ska man ta i från könet och inte från halsen för tar man i från halsen kommer det inget ljud. Men jag sjunger med halsen och det kommer ganska mycket ljud vist det låter väl kanske inte så bra, men det gör det inte om jag tar i från könet heller så det spelar ingen roll vart jag tar i ifrån. :P


why dont you love me like you just to do, :D


Jag tycker att alla ni som nu läser min blogg ska ta och gå in på youtube eller om ni nu har miss li's skiva ska sätta på låten "seems like we lost it" sen ska ni sjunga med allt vad ni har, oavsätt om ni kan låten eller inte. SJUNG MED !! högt och tydligt. Då kommer ni att känna en gnutta av lycka inom er. Eller det går bra med en annan miss li låt med, men ingen lugn låt utan det ska vara lite fart i den och sen sjunger ni allt vad ni har. Ni kommer att bli glada:D

Av Linn - 21 september 2008 11:49

Om jag ska ha kärlek vill jag ha den där kärleken ni vet den där som är i film

Vi dör om vi inte får vara med varandra kärleken.

Det är den jag vill ha, är det inte den så tror jag inte att det är äckta kärlek. Jag har varit så kär en gång i hela mitt liv fast då var inte allt så verkligt.

Tänk om det är så som Charlotte i sex and the city säger.

att det bara finns en äckta kärlek, och slänger man bort den så....ja då får man klara sig ensam.

Inte för att hon säger precis i de orden men det är så jag tolkar det hon säger iaf.


Jag vet att jag har sagt att jag inte tror på kärlek, men ientligen tror jag kanske inte på den kärleken som så många har. Man vill ju att ens egen kärlek ska sticka ut lite, den ska lixom inte likna någon annans kärlek utan det ska bara vara våran kärlek. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara låter så sjukt. Haha ^^ Men men jag vill ha den dära hollywood kärleken som jag pratade om förlut. Give it too me. :D




Nej men nu är det bäst jag går och klär på mig innan göran kommer och ska fixa kanaler på min tv så att jag kan titta på andra avenyn klockan 8 ikväll. Åhh vad jag längtar :D:D


Hej då =)

Av Linn - 21 september 2008 00:06

Idag har jag och sofia haft en mysdag i norrköping. Suttit i en park och pratat om allt som vi kunde komma på och sedan gick vi och tittade på Patrik 1,5 och ja den var bra men ärligt talat trodde jag faktiskt att den skulle vara roligare än vad den var. Men jag tycker att den var bra fast dock inte så bra som jag hade önskat. =)


ursch så kallt det är nu för tiden, jag ska lägga mig i sängen med mitt täcke över mig och sova lite nu, Jag är helt slut.



ps. jag hittade mina söta skor. Men det blev ingen brunkräm tyvärr, men däremot fick jag en present till min pappas födelsedag så jag är rätt nöjd med min köp ändå. :P


God natt.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards