Alla inlägg under april 2010

Av Linn - 20 april 2010 17:12

Nu har jag sett det absolut sista avsnittet av ally mcbeal, och serigöst så har jag nog inte gråtit så mycket som jag gjorde till detta avsnitt sen jag såg bambi när jag var liten.

Mina ögon är helt rödsprängda och har till och med ont i halsen, så mycket har jag gråtit.

Det var det bästa jag vart med om. Gu so sorgligt.

Ally mcbeal är en riktigt bra serie som jag verkligen rekomenderar alla att se, iaf alla kvinnor!



Av Linn - 20 april 2010 08:27

Jag hade tänkt att lägga upp en låt till alla er här på min blogg, den är dessutom otroligt bra. Det är typ nya favisen.

Ja, men eftersom dem ändrar så mycket på både bloggen och på youtube så är jag lite för trög för att förstå hur man gör.


Men gå in på youtube och sök på Lars Eriksson love så får ni upp den otroligt bra låten!

Ni kommer inte att ångra er!


Ja, men nu måste jag knalla vidare till skolan.

Hejs.


Av Linn - 19 april 2010 22:32

Lite av min ledsamhet har försvunnigt nu, jag var nog bara tvungen att tänka lite och försöka klura ut en anledning till att jag var ledsen.

Och som sagt ibland finns det helt enkelt inte en anledning, utan man känner sig bara allmänt låg.
Idag var troligen en sån dag.

Just nu ligger jag i min säng och mår illa, jag har nog ätit lite för mycket av allting idag.

I morgon blir det nya och bättre tag, iaf äta lite mindre av allting.

Jag är mätt ända upp till öronen, haha.


Nej jag funderar på att försöka få tag på min Jens innan jag ska sova.

Vill säga god natt till honom idag.

I love you Jens. <3


god natt.

Av Linn - 19 april 2010 21:29

Just nu är jag trött och känner mig lite ledsen.

Jag vet inte vad det beror på!

Kanske beror det på att jag snart troligen ska få mens?

Kanske beror det på att det känns som folk säger saker bakom min rygg?

Kanske beror det på att jag är osäker på allt?

Kanske beror det på att inga planer någonsin kan göras till 100%?

Kanske beror det på att jag är för stor?

Eller är jag bara ledsen för att vara ledsen som Jens säger nu.


Nej jag vet faktiskt inte vad det beror på, kanske beror det lite på alla dessa saker.

Eller så beror det på någonting helt annat?


Jaja, nu ska jag lägga mig och titta på ett avsnitt av ally mcbeal och jag hoppas att det blir ett riktigt sorgligt avsnitt så jag får gråta lite!


hejs.

Av Linn - 19 april 2010 18:45

Denna helg har jag somnat sjukt tidigt varje kväll. Som igår somnade jag på soffan klockan 9, hur ofta händer det lixom?

Haha.

Stackars mig, kanske håller på att bli sjuk!?!


Ps. Vi måste hälsa min kära klasskamrat Camilla välkommen till bloggen. Fick reda på att hon läste min blogg vilket kom som en chok. Men välkommen till dig iaf!

Haha.


Sen vet jag inte riktigt vilka mer det är som läser min blogg förutom min släkt och Sofia och Bella ibland. Men jag hälsar alla välkommna.

Alla som vill!


Vet ni vad?

Nu kanske jag ska koppla in tv-spelet och spela en stund, fast jag vet inte!

Jag kanske är lite för trött!

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitte på.

Plugga skulle jag ju behöva men det orkar jag fan inte med.

Får se vad som händer och sker!


Hejs.

Av Linn - 19 april 2010 18:41

jag vill följa spåret lite med det här med hissa och dissa, det kommer troligen bara bli idag jag gör detta men idag känner jag att jag kan detta.


JAG HISSAR VÄNSKAP! Gammal som ny. Det finns inget bättre än att ha vänner omkring sig som man älskar och känner sig älskad och uppskattad av.

Jag har min gamla kära vän sofia och sen har jag min nyfunne vän Bella. Och vet ni vad? De två personerna får mig att le om dagarna, dem får mig att vilja le och vara glad. Jag älskar mina underbara vänner.


JAG DISSAR SJUKDOMAR ! hemska sorters sjukdomar som gör så att människor försvinner men ändå finns kvar.  Min mormor finns inte längre kvar, för hon är inte den människan hon en gång var. Men ändå så finns hennes kropp kvar. Det är hemskt! Då känner man att det både är synd om henne och de anhöriga som än själv.


Av Linn - 19 april 2010 18:16

Nu har jag kommigt hem från min lilla resa från småland.

Det var riktigt trevligt, och det var många att träffa.

Mormor hade det blivigt mycket sämre med, inte så roligt alls.

Kändes förjävligt att träffa henne och se henne så dålig!

Jag älskar min mormor och därför är det 100 gånger jobbigare att se henne bli så mycket sämre.


Träffade Lena och Kjell och Adam och det var mycket trevligt faktiskt!!


Nu ska jag snart äta lite sallad från perfect... mumms.


Hejs.

Av Linn - 17 april 2010 00:24

  

En bild på min älskade Molle från förra året.

Jag kände att han kunde få vara med i min blogg. Eftersom han  är söt!


  

Eftersom ja har varit med min älskade och bästaste vän Sofia idag, kände jag att en bild på henne här skulle inte sitta fel. Och jag hittade då denna bilden den är så sommrig. Jag rikrtigt älskar den här bilden.

Jag antar att du typ kommer bli arg och så på mig nu, men döda mig inte!

Du är faktiskt söt!

Plus att det är länge sen denna bilden är tagen iaf 2 år sen, så ingen behöver hata mig här nu!


Puss på er alla söta människor!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards