Alla inlägg under april 2010

Av Linn - 17 april 2010 00:20

  

Bella och Alex står uppe på tåget och posar för mig. =) Sötisar!

  

Jag som är lite för feg för att sita uppe på saker håller mig hellre på marken, men lika glad är jag för det tydligen!


Jag undrar vilka barn som hade det roligast i lekparken idag, vi eller de små barnen?

Jag tror faktiskt på vi! haha.

Av Linn - 16 april 2010 23:45

Idag var första skoldagen för mig sen innan påsklovet.
det var inte en så jobbig dag faktiskt.

Efter skolan gick jag bella och alex till parken och lekte loss totalt.
Åkte ruchekana (eller hur det stavas), vi åkte tåg, gungade och klättrade!

Det var faktiskt mycket trevligt!


Sen efter det kom sofia, så vi gick hem till mig och grillade med familjen och sen har vi lyssnat på två låtar precis hela kvällen. De låtarna har gått i ett hela kvällen, och då menar jag från typ 7 tills nu!

Och sen har vi spelat super mario, vi suger på det! haha.


Jens sitter och typ planerar hur många gånger som vi ska åka till ullared och grejer sen när vi flyttar ihop, typ 2-3 gånger om året är han uppe i... Så kul är det inte ens!

Haha, men han är söt.

Jag vet inte många killar som gillar ullared, men min Jens han älskar det!


Nej nu ska jag sluta skriva och lägga mig och titta på nått avsnitt av ally mcbeal inna  jag ska sova, för i morgon blir det att gå upp tidigt.

Vid 2 ska vi försöka komma iväg. Och eftersom jag ska köra till småland behöver jag nog vara lite utvilad!


Hejs.


Av Linn - 15 april 2010 21:47

    

  

  


tänkte att jag skulle passa på att lägga upp lite bilder på mig och Bella från våra otroligt sköna dagar i solen här.

Nu har jag äntligen pluggat klar för ikväll.
Görans hjälp gjorde att jag verkligen förstod de 3 svåraste bitarna, så nu är jag glad och nöjd med mitt pluggande för dagen.


Hejs och god natt snart.

Av Linn - 15 april 2010 15:06

Nu har jag precis kommigt hem från en liten promenad med min kära bror och Minus, vi gick ner till b-hallen i sommarvädret och köpte oss en glass.

Det var mysigt.
En liten paus är man allt värd!
För det är både mysigt och skönt!

Plus att lite tid kan man allt spendera med sin lille bror.

Så jag bjöd till och med honom på glass, snällt va?


Jaja, nu ska jag fortsätta med teorin här en stund!



Av Linn - 15 april 2010 12:16

Idag blir det en hel dag framför böcker och datorn.

Idag är det verkligen plugga som gäller.

Har inte så många andra val dock.

För det finns ju inte direkt mycket att göra idag.
Men de är väl kanske lika bra det? Så jag får plugga lite extra idagens.

Fast kan inte påstå att böckerna lockar någonting idag.

Blä. Dom är fula och tråkiga och jag är inte sugen alls.


Nej men nu ska jag vara cool och röka sen ska jag återgå till pluggningen.

Hejs.

Av Linn - 14 april 2010 23:11

Nu jävlar  vet ni!

Jag och Bella pluggade ju lite förut. Kan inte säga att det var mycket, men lite ble det iaf.

Och sen pluggade jag väl någon timma när jag kom hem innan andra avenyn och sen nu har jag pluggat 2 timmar.

Och jag börjar lära mig saker!!!

Jag börjar lära mig saker!!

Och ni vet, har man lärt sig en sak brukar det bara flyta på sen.

Skönt...

Jag som trodde jag var ett hopplöst fall!


Nu ska jag fortsätta plugga en liten stund till innan jag ska  lägga mig och titta lite på  ally mcbeal!


Känner mig lättad!


Av Linn - 14 april 2010 21:54

Ibland kan man börja undra vad som räknas som ett bra och sunt förhållande.

Är det när man pratar eller träffas varje dag?

Är det när man bara älskar varandra?

Eller när är det?


Jag känner så här, att jag och Jens har det jävligt bra när vi väl är tillsammans, men tiden där emellan märks det inte av att man är tillsammans faktiskt.

Förutom när man någon gång får ett god natt sms eller god morgon sms.

Hmm.. Jag vet inte!

Men när någon har ringt borde man väl kunna ringa upp och bara säga hej iallfall?

Nej, men jag vet inte!


Men en sak vet jag och det är att jag stör mig! Och då menar jag verkligen stör mig!

Kanske för att för mig är det viktigt att höras och så. Medans han skiter väl i ifall vi pratar eller inte känns det som.


Jaja. Det löser sig.

Hejs.

Av Linn - 14 april 2010 19:24

idag har jag varit ute hela dagen igen med Bella.

Helt underbart.

Vi har suttit vid slottet och myst med glass och sen har vi gått runt lite överallt.
Men vi hände mest vid slottet, det är där man hänger när man är cool och så.

Haha.

Vi har faktiskt pluggat lite teori idag med.


Jag har redan gått hem från jobbet idag, det är så himla tråkigt att vara där. Plus att när man vet att man har hur mycket teori att plugga in som helst känns det bättre att vara hemma och plugga.

Så nu tänkte jag sätta mig och plugga ett tag innan jag ska titta på andra avenyn.


I morgon kväll kommer göran över till mig och ska hjälpa mig med datorn och hjälpa mig med teorin, han är allt bra snäll han.


Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards