Alla inlägg den 2 november 2010

Av Linn - 2 november 2010 22:21

Idag har jag minsann vart duktig.

Jag och min bror var och lämnade in mina papper till komvux, och sen åkte vi djur affären där jag köpte en bur till min vovve som jag hoppas att han ska våga gå in i. Sen åkte vi och handlade och så, sen fixade jag även så att vi fick flytta in sista helgen i november.


Sen har jag hunnigt att vara social med familjen, Jens, Sofia, Jossan och morfar Karl, och nu är jag social med Göran.


Sitter här hos Göran och har precis vart duktig och beställt bredband, och sen samtidigt håller vi på att fixar min dator, uppdateringar och virusprogram och grejer. Ja mycket har jag gjort idag som är bra minsann.


Sen ska jag hem och sova så att jag kommer upp i morgon. För i morgon ska jag hämta Alex vid halv 12 så ska vi åka till Bella och fira hennes födelsedag en dag för tidigt. Det ska bli mysigt att umgås lite med dom.


Nej nu ska jag va social med Göran en stund.
Hejs..

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards